Στις 28 Ιουνίου του 1946, τον πρώτο χρόνο χωρίς πόλεμο, στην πόλη Γκόρκι, νυν Νίζνι Νόβγκοροντ, από τη γραμμή παραγωγής κατέβηκε το αυτοκίνητο μάρκας Pobeda (ΝΙΚΗ), πρότυπο του οποίου ήταν το τρόπαιο του πρώτου χρόνου του πολέμου, Opel Kapitän. Pobeda ήταν το πρώτο σοβιετικό αυτοκίνητο, που είχε όνομα και όχι έναν σειριακό αριθμό. Στην αρχή, οι κατασκευαστές ήθελα να το ονομάσουν ΠΑΤΡΙΔΑ, αλλά όταν το 1945 έδειξαν το μοντέλο στον Στάλιν, εκείνος ρώτησε: «Και πόσο θα πωλείται η πατρίδα, δηλαδή;» Το αυτοκίνητο μετονομάστηκε σε ΝΙΚΗ με συνοπτικές διαδικασίες και ένα χρόνο αργότερα – με σάρκα και οστά – παρουσιάστηκε στον κόσμο. Το Pobeda αγαπήθηκε, λατρεύτηκε από τους σοβιετικούς: ήταν ευρύχωρο, άνετο, με πολλά-πολλά εξτρά και καθίσματα από τεχνητό δέρμα. Εξαιρετικά λίγοι το είχαν για ΙΧ, αλλά το απήλαυσαν εκατομμύρια: χιλιάδες Pobeda παραδόθηκαν στην κρατική εταιρεία ΤΑΞΙ, και τα ταξί, ακόμα και στην μεταπολεμική Μόσχα. ήταν αρκετά προσιτή πολυτέλεια. Η παραγωγή των Pobeda σταμάτησε το 1958.