Η αγορά της Ρωσίας αποτελεί τον επόμενο εξαγωγικό προορισμό της ελληνικής βιομηχανίας αναψυκτικών ΛΟΥΞ.
Σύμφωνα με τη διοίκηση, η συγκεκριμένη αγορά παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον για τη Λουξ και άμεσα η εταιρεία θα έχει παρουσία εκεί.
Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές αποτελούν το 5% του όγκου πωλήσεων, ενώ στόχος για την προσεχή τριετία είναι το ποσοστό αυτό να διπλασιαστεί.
Η ΛΟΥΞ πραγματοποιεί εξαγωγές σε περίπου 20 χώρες σε όλον τον κόσμο, με αξιοσημείωτες πωλήσεις σε Γερμανία, Καναδά, ΗΠΑ, Ιταλία, Αυστραλία, Κύπρο, Κίνα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισραήλ, Μάλτα, Παναμά, Ελβετία, Ρουμανία, Κορέα, Αλβανία, Κατάρ, Ντουμπάι, Βέλγιο και Ολλανδία.
Την τελευταία οκταετία η Λουξ έχει κάνει συνολικά επενδύσεις 20 εκατ. ευρώ, με την τελευταία επένδυση στην νέα μονάδα παραγωγής να αγγίζει σχεδόν τα 6 εκατ. ευρώ.
Το 2015 το μερίδιο της Λουξ σε αξία ήταν 8,1% στο σύνολο των αναψυκτικών και 27% σε αξία στην κατηγορία αναψυκτικά με γεύση, μερίδια τα οποία συνεχώς αυξάνονται κατά το 2016.
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον στην αγορά, η Λουξ συνεχίζει να σημειώνει σταθερή άνοδο, κάτι που φιλοδοξεί να διατηρήσει και στο δεύτερο εξάμηνο του 2016.
Αναφορικά με τα νέα προϊόντα Λουξ plus n’ light, πρόκειται για τα πρώτα και μοναδικά, αναψυκτικά στην ελληνική αγορά που περιέχουν μόνο φυσικά γλυκαντικά (σάκχαρα φρούτων, φρουκτόζη και γλυκαντικά φυτικής προέλευσης).
Χάρη σε αυτή τη μοναδική τους σύνθεση η εταιρεία πέτυχε ένα διπλό στόχο, αφενός να διατηρήσει τη γνώριμη και απαράμιλλη γεύση λουξ και αφετέρου να μειώσει τις θερμίδες στο 60%.
Τα λουξ plus n’ light κυκλοφορούν σε τρεις γεύσεις (πορτοκαλάδα, λεμονάδα, λουξ cola), σε συσκευασία PET 330 ml και σε γυάλινη φιάλη 250 ml, ενώ σύντομα θα κυκλοφορήσουν επιπλέον γεύσεις και συσκευασίες.