Σε ένα σπάνιο τεύχος του περιοδικού “Εικόνες” με ημερομηνία 24 Ιουνίου 1966 ο Ρούντολφ Νουρέγιεφ κάνει βόλτα στην οδό Βουκουρεστίου στην Αθήνα.
Η δημοσιογράφος Μαρία Καραβία που παρακολουθεί τον διάσημο Ρώσο χορευτή απο την άφιξη του κιόλας στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, γράφει:
“Φορούσε πηλίκο και ναυτική φανέλα κλειστή ως ψηλά τον λαιμό. Είχε τα μαλλιά του μακριά κατά το πρότυπο των Μπήτλς –πιο μακριά από κάθε άλλη φορά- και είχε αντικαταστήσει την ευαίσθητη ματιά του αγριμιού με την υπεροπτική αδιαφορία ενός ενδόξου…Με πράσινο “τόπλες” ενεφανίσθη στο Ολυμπιακό Κολυμβητήριο. Ένα σμήνος από απαιτητικούς νεαρούς μαζεύτηκε αμέσως γύρω από τον διάσημο χορευτή, ζητώντας του αυτόγραφα”.
Ο Νουρέγιεφ βρισκόταν στην Αθήνα, αγαπημένος και σταθερός παρτενέρ της Μαργκότ Φοντέιν, για τις τέσσερις εμφανίσεις των Βασιλικών Μπαλέτων του Λονδίνου στο Ηρώδειο.
Η Μαρία Καραβία, εκστασιασμένη από το Ρώσο χορευτή, καταλήγει στο ρεπορτάζ της:
«Όσοι τον θαυμάζουν διερωτώνται αν η ζωή ή ο χορός θα κερδίσουν την ιδιοφυία του. Για την ώρα θεωρεί δικαίωμα του να φανεί αγενής, να σταματήσει την κυκλοφορία για να χαζέψει από το αυτοκίνητο τη βιτρίνα ενός μαγαζιού. Μπορεί να απαντήσει σε μια ερώτηση με λόγια ή με βρυχηθμούς. Ίσως γιατί ξέρει πως είναι σε θέση να αποζημιώσει τους Έλληνες φίλους του, χορεύοντας μέσα στο χρυσό ηλιοβασίλεμα –η πρόβα ήταν αφιερωμένη στον Έλληνα ηθοποιό του κινηματογράφου ‘Αλκη Γιαννακά! – όλους τους ρόλους της “Μπαγιαντέρας” με μια έμπνευση αληθινά θεϊκή».